مانی  جونممانی جونم، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 11 روز سن داره
ماهان جونمماهان جونم، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 14 روز سن داره

پسرهایی از جنس عشق

حاجی کوچولوی من

1392/2/9 11:59
نویسنده : مامانی
396 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

شازده کوچولوی ما در مدینه 1 فروردین 92

یکسالگیت داره نزدیک میشه و به فکر تولدتم کلی کار دارم که برای جشن تولد اماده کنم

یه کم از اولینهات بگم

اولین بار که گفتی لیوان اب دستت بود و گفتی آب 3 اردیبهشت 92 بود

دیروز 8 اردیبهشت گوشی تلفنو که برمیداشتی میگفتی اددووووو

جیگرمی

مامان رو که مدتیه میگیبابا هم تقریبا یک هفته اس میگی دیگه داری بزرگ میشیا

فقط مامانی چند روزه بدغذا شدی جز شیر و ماست هیچی نمیخوری

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان حسین و فاطمه
24 اردیبهشت 92 14:14
خانمی که اینقدر شعورت میرسه تو این گرونی از خرجت بزنی و برای رضای خدا بری مکه و مدینه و زیارت حضرت رسول موقع اسم گذاری شعورت نرسیده اسم بچه رو پول ! نذاری و از اسامی متبرک ائمه علیه السلام بذاری ؟
مامانی
پاسخ
اینجا ایرانه نه انگلستان معنای اسم به زبان زیبای فارسی یعنی همیشگی و جاویدان واندیشمند . مامان حسین و فاطمه تو که اسم متبرک گذاشتی برای بچه ات نمیدونی ائمه (ع) به اسم دیگران توهین نمیکردن
مامان رادمهر
26 اردیبهشت 92 11:38
سلام عزیزم ماشا خدا حفظش کنه پسرماهی دارید شیرین میخنده مثل پسرمن خوش خنده است
فهیمه مامان فاطمه
30 اردیبهشت 92 0:06
گاهی از بعضی ها یه رفتارهایی سرمیزنه که ادم از تعجب می مونه.اخه چرابا بعضی رفتارامون یه سری رو از خو دین هم زده میکنیم.من هرچی این نظروخوندم واقعا نفهمیدم چرااین مادر عزیزاینطوری حرف زده.متاسف شدم .کیمیاجون انشالله گل پسرت همیشه سالم باشه.وب قشنگی داری