مانی  جونممانی جونم، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره
ماهان جونمماهان جونم، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره

پسرهایی از جنس عشق

یک روز با تو

1390/8/11 9:01
نویسنده : مامانی
870 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم خیلی دلم میخواد بدونم تو یه دخمل نازی یا یه پسمل قند عسل

ولی هر چی باشی خیلی دوست داریم فندقی من

از خدا میخوام این میوه دل من در کمال سلامت پا به این دنیا بذاره و صالح باشه

 

این روزها دل تو دلم نیست برای سونوی NT و آزمایشهای سلامت انشااله که همه چی تا آخر به خوبی پیش بره

امروز صبح ساعت 6:15 از خواب پاشدیم نماز خوندیم و بابایی رفت سرکار.

منم یه لیوان شیر و خرما خوردم  حاضر شدم ساعت 7 از خونه امدم بیرون و رفتم تا ایستگاه سرویسمون.

خدا رو شکر صبحها حالم خوبه

فقط از عصری به بعد گاهی حالت تهوع بهم دست میده ولی خوشحالم چون اینا همش به خاطر تو عزیز دلمه

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)