مانی  جونممانی جونم، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره
ماهان جونمماهان جونم، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره

پسرهایی از جنس عشق

خداحافظ شیر مامان ....

1393/3/11 12:45
نویسنده : مامانی
707 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل پسر مامان

عزیز دلم یکشنبه 4 خرداد  ساعت 8 و نیم شب برای آخرین بار بهت شیرمو دادم  و  با شیر مامان  خداحافظی کردی . موقع شیر خوردنت سوره یس رو  میخوندم . بعد از آب اناری که دون کرده بودم هر دو خوردیم تا انشاالله صبرت زیاد بشه.

 میدونم همیشه دلم تنگ میشه برای شیر دادن به تو

برای اینکه گیر ندی مجبور شدم چسب بزنم

این چند روز  برای تو هم من روزای سختی بودن . دو سه روز اول که گریه میکردی منم دلم برات میسوخت و گریه میکردم ولی چاره ای نیست دیگه ماشاالله بزرگ شدی. ولی وقتی میدیدی اووف شده و چسب زدم سریع میگفتی شیشه بده .

 

این روزا کارمون شده همش بیرون بردن و سرگرم کردنت تا کمتر بهونه بگیری .

برای اینکه زیاد اذیت نشی شیر دادنتو از یکماه پیش کمتر کرده بودم و این اواخر فقط یکبار تو خواب بیدار  صبح زود و یکبارم برای خواب بعداز ظهر شیرمو میخوردی . بقیه وقتا چون از قبل عادت داشتی  شیشه میگرفتی 

 

امیدوارم همیشه سالم و سلامت باشی پسر گلم و این اولین و آخرین غمت باشه عزیزم بوسمحبت

 

7 خرداد هم با  تاخیر چند روزه رفتیم بهداشت برای چکاب رشد 2 سالگی .

قدت 94 بود وزنت 15800 . ماشالله توپولی من

دکتر هم برات یه آز کامل نوشت که خدارو شکر همه چیز  سالم بود

 عاشق حرف زدنتم خیلی پیشرفت کرده .  گاهی گوشی رو برمیداری با مخاطب خیالی حرف میزنی میگی بله جانم جانم ؟ چییی؟ بابا نفته(رفته)  سرکا .....خابظ (  خداحافظ)

 

نماز خوندنت با من و بابایی خیلی دیدنیه . با من که بخونی حتما باید گوشه چادر نمازم رو سرت باشه وگرنه نمیخونی . ابابر میگی و بعد لباتو تکون میدی خیلی خوردنی میشی تو این حالت

فعلا همینا تا بعد چیزی یادم اومد اضافه میکنم محبت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

الناز
11 خرداد 93 15:14
سلام دوست عزيز! وبلاگ خيلي زيبايي داري! لطفا به منم سر بزن! و برام نظر بذار که بدونم اومدي! منتظرما! ------
مامان
11 خرداد 93 15:18
23 خرداد تولد عشقمون امام زمانه ، آرزوکن و ۵ صلوات بفرست ، هدیه کن به آقامون و این پیام رو به 5 نفر بفرست تا میلیون ها صلوات نثار آقامون بشه ، آخرین حلقه نباش هزینش فقط کپی هست ، عوضش تا روز تولدش بهت کادو میده ، بسم الله نیت کن , التماس دعا
مامان فاطمه
15 خرداد 93 16:38
خوش به حااالت خواهر . منم فقط شبا و بعداز ظهرا بش می دم . دوسالش بشه انشالله اونم قطع می کنم اگه خدا بخواد انشالله مانی گلم غم نبینه
مامانی
پاسخ
فدات بشم عزیزم انشالله برای فاطمه کوچولو هم راحت باشه این دوران
مامان نازار
17 خرداد 93 7:35
سلام خاله جونم صبح زیبات بخیرو شادی ونور ای جانم من فدای این خوردنی بشم...... حالا ببینم گل دختر منم چشمای گیرا و شیطونی داشته باشه عینه گل پسرم .. یادته که همیشه می گفتم مانی کوچولو رو که می بینم حس می کنم نمودی از نی نی خودمه ... البته برای دختر همیشه ارومی و مظلومیت تو چهره رو بیشتر از شیطونت می پسندم .. عینه صورت شما که کاملا این رو وقتی آدم می بینه به ادم انتقال می ده الهی نماز خوندنشو قربون ... سخته نه ؟؟ ورود از هر مرحله و گذشتن از مرحله قبلی 9 ماه بارداری دنیااومدن بچه شیر دادن شیر ندادن پوشک کردن و نگردن غذا دادن وای خدای من مادرا چه زندگی های پر فراز و نشیبی دارن خدا عمر با عزت بهتون بده عزیزه دلم ...
مامانی
پاسخ
خاله جونم مطمئنم دخمل شما مثل مامانش خوش سر زبونو شیطونه
مادارنه
25 مرداد 93 9:22
سلام وب سایت مادرانه یک پرتال جامع در زمینه بارداری و بچه داری میباشد . لطفا از سایت ما دیدن فرمایید و در صورت تمایل لینک ما را در قسمت پیوند های خود قرار دهید . مادرانه http://madaraneh.com/ با تشکر