مانی  جونممانی جونم، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 6 روز سن داره
ماهان جونمماهان جونم، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 9 روز سن داره

پسرهایی از جنس عشق

یه گل داریم دوسش داریم منتظر دومیشیم

1393/7/17 10:36
نویسنده : مامانی
1,044 بازدید
اشتراک گذاری

مهر ماه سه سال پیش تو همین روزا  بود این وبلاگ رو با شوق و شعفی وصف ناشدنی آغاز به نوشتن کردم

شوق فهمیدن  حس ناب مادر شدن

و حالا امروز درست تو همون روزا  فهمیدم  لطف خدا شامل حال ما شده و  یه فرشته دیگه  تو راه داریم .

 اول مهر 93 بی بی چک دو خطه شد فرداش ازمایش تیتر بتا عدد 10500 رو نشون داد .

و 16 مهر 93 تاپ تاپ قلب کوچولوی کنجد مامان رو تو  7 هفته و 3 روز دیدم .

خوشحالم چون دارم یکی از بهترین دورانهای زندگیم رو سپری میکنم دورانی که اگر خدا بخواد دیگه تو زندگیم تکرار نمیشه . دورانی که دفعه قبل برام مثل یه رمان قشنگ بود . اون بار تند تند خوندمش و حالا به لطف خدا میخوام دوباره بخونمش تا این دفعه با ارامش بیشتری به خاطر بسپرم .

خدایا کمک کن تا این دوران به سلامتی طی بشه و دومین فرشته ام رو به سلامتی در آغوش بگیرم

 

پسندها (1)

نظرات (2)

مامان لیلا
29 مهر 93 14:08
سلام خانومی،مبارک تون باشه،به سلامتی انشاالله... من لینک تون کردم،خوشحال میشم لینک بشم...
آزاده...پانیذ
10 آبان 93 1:10
دوست من از اینکه دیر به شما سر زدم متاسفم.ولی خوشحالم که دومی هم تو راهه....منم دو تا بچه دارم و بی نهایت راضی هستم. ای کاش منم فاشله سنی بچه هام رو کم میکردم. شاد زید