مانی  جونممانی جونم، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 11 روز سن داره
ماهان جونمماهان جونم، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 14 روز سن داره

پسرهایی از جنس عشق

سونوی سلامت و 32 ماهگی مانی جونم

1393/10/25 9:30
نویسنده : مامانی
676 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزای دلم . ببخشید مامانو که دیر به دیر میاد براتون مینویسه . خیلی سرم شلوغه . بعد از یه مدتم که میام بنویسم یادم میره چیا رو میخواستم بنویسم .

بالاخره سه شنبه 16 دی  ساعت 8 صبح رفتیم سونو  نرگس (خانم دکتر واسعی  ) . حدود 9 و نیم منو  صدا کردن رفتم داخل و تا رو تخت دراز بکشم همسری هم اومد داخل و روبروی مانیتور ایستاد . 20 هفته و 3 روز بودم . خانم دکتر تا کارشو شروع کرد گفت بریچ ...پسر ..مبارکه .... بعدم بقیه کارشو ادامه داد . من زیر چشمی به بابایی نگاه کردم با  لبخند و بهت و تعجب به مانیتور نگاه میکرد و انگار هنوزم باورش نمیشد نی نی پسره. ته دلم خوشحال شدم مانی جونم داداش دار میشه . ولی اگر دخترم میبود بازم  به همون اندازه خوشحال میشدم  و خدا رو شاکرم که یه فرشته سالم داره بهمون میبخشه .

اسم پسر گلمون رو انشاالله ماهان میذاریم.

 

پسندها (1)

نظرات (0)