مانی  جونممانی جونم، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره
ماهان جونمماهان جونم، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره

پسرهایی از جنس عشق

نی نی من پسملیهههههه

1390/9/27 9:24
نویسنده : مامانی
417 بازدید
اشتراک گذاری

امروز خییلی خوشحالم الان  تعریف میکنم

دیروز  با همسری رفتیم دکتر و برای بررسی بیشتر وضعیتم برام سونو نوشتن تازه وارد هفته 18 شدم قرار بود دو هفته دیگه برم سونو که جنسیت رو هم بگن اما دکتر گفت باید وضعیت جفت بررسی بشه.

بابایی هم جلو در چشم به مونیتور دوخته بود 

چه لذتی بردم وقتی توانستم صورتت را تشخیص دهم  چه کیفی کردم وقتی دکتر همه چیز را نرمال تشخیص داد و چه حظی کردم وقتی دهانت را باز و بسته میکردی و از مایع میبلعیدی

و چه آرامش عجیبی مرا در برگرفت وقتی دکتر آرام گفت پسره جنسیتش پسره

من همونطوری که دراز کشیده بودم با حیرت به مانیتور بالا سرم نگاه میکردم و نی نی رو میدیدم باورم نمیشد این موجود نازنینی که دارم میبینم پسر منه

 

وای مادری ! پس تو پسری و من به آرزوم رسیدم

تو دلم خدا رو شکر کردم و یهو لبخند زدم قسم میخورم اگر دختر هم بودی همینقدر دوستت داشتم  پاره تنمی 

 نمیدونی بابایی چه ذوقی می کرد

 

از مدتها قبل اسم مانی رو دوست داشتم و میگفتم اگه خدا بهم پسر داد اسمشو مانی میذارم

حالا به آرزوم رسیدم خدایا شکرت

 

اینم نی نی در 18 هفتگی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

هلیا
17 دی 90 14:06
سلام عزیزم اره عضوم اتفاقا یه مدتی هم میومدم چون طبیعی منم فروردینه ولی از وقتی سزارینی شدم کلوپ مامانهاس اسفند میرم.گلم این هعکس سونو نی نیه؟
maman e maneli
26 دی 90 15:08
سلام منم مامان فروردینی هستم اما سال 89 خیلی دوران قشنگیه این سایت دخترمه خوشحال میشم به ما سر بزنید www.maneliforoutan.com