مانی  جونممانی جونم، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره
ماهان جونمماهان جونم، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 15 روز سن داره

پسرهایی از جنس عشق

اولین باری که حرکتت رو احساس کردم

1390/9/7 10:46
نویسنده : مامانی
496 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزدلم دیروز برای اولین بار احساست کردم

یه چیزی مثل حرکت ماهی از این سمت شکمم به اون سمت رفت

الان درست وارد 15 هفته شدی گلم هنوز جنسیتت معلوم نشده

 

هر کسی مامانی رو میبینه میگه مامان پسری

انشالا سلامت باشی عزیزم من هر چی باشی دوستت دارم

علائمی که به خاطرش میگن تو پسری : هاله سينه ام تيره و خشك شده از بس ميخارونمش ولي پوست بقيه سينه ام از چربي برق ميزنه به جز هاله اش دستام خشك شده
به ترشي و شوري بيشتر علاقه پيدا كردم
شكمم شبيه يه توپ بزرگ شده
چشمام خوشحالت تر شده
ني ني از اواخر هفته 14 و اوايل 15 تكوناشو حس كردم
حركت سوزن روي نبض ( همون سونوي ابن سينا) نشون ميده پسره

فردا وقت دکتر دارم احتمالا صدای قلبتو با گوشی تو مطب میشنوم برای اون لحظه ثانیه شماری میکنم

جواب ازمایشات غربالگری سه ماهه اول رو هم میبرم به دکتر نشون بدم خدارو شکر همه چیز خوب بود و سالم بودی

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)